Մի մարդ կարա մյուսին էֆեկտիվ սովորեցնի, այն դեպքում, երբ նրանց ճանաչողությունան մակարդակների միջև անջրպետը շատ մեծ չէ: Այսինքն եթե մեկը մի բնագավառում շաատ առաջ է գնացել, նա չի կարող հեշտությամբ սովորեցնել լրիվ սկսնակին: Սկսնակը նրան ուղղակի չի հասկանա: Նրանց միջև փոխազդեցություն և զրույց չի կարող լինել:
Սա չի վերաբերվում այն դեպքերին, երբ ուսուցիչը օժտված է մանկավարժական կամ մեծավարժական ջիղով:
- Related Content by Tag
- հոգեբանություն
- մետահոգեբանություն
Նկատի ունես, երբ դպրոցի կամ համալսարանի նման համակա՞րգ չի, այսինքն պարզապես շփվում են երկու մարդ ու մեկը կարա սովորի մյուսից, եթե շատ հետ չի գիտելիքների առումո՞վ։
Դե հա, էտ էլ ի նկատի ունեմ, չնայած որ դպրոցում ու ինստիտուտում ովա ինչ սովորել ,որ ՞ , էտ վայրերի սովորածն էլ ա ուժեղ մանկավարժական ջիղով օժտված մարդկանց շնորքը, իսկ դրանք ամեն մի դպրոցում 1-2 և վերջ