Ռ.Շտայներ – «Մարդու մասին ընդհանուր ուսմունքը որպես մանկավարժության հիմք»

Կինդլովս կարդացված ու ավարտին հասված առաջին գիրքն էր սա :Ճ

Ռ. Շտայները ինչպես միշտ հիասքանչ է, այս գրքի եթե միստիկական կողմերը մի կողմ թողնեմ, ու դրանց չանդրադառնամ, չնայած Շտայները ինչ որ մի անհասկանալի ձևով այդ տարօրինակ կառուցվածքներից հեշտությամբ հանում է կարևոր եզրահանգումներ, այս գրքի դեպքում տալիս է կոնկրետ մանկավարժական գործիքներ ու մոտեցումներ:

Ամենակարևորը ինձ համար այս գրքից

Ուսուցման պրոցեսում կարևոր են երևակայույթունը , հետաքրքրությունը ու զգացմունքը: Ու ավելի կարևոր են քան բուն գիտելիքը: Որովհետև գիտելիքը ստատիկ բան է, այն ուղղված է այսպես ասած «դեպի մահը», այսինքն գիտելիքը արդեն բյուրեղացված կյանքն է, իսկ երևակայությունը , զգացմունքը ու հետաքրքրությունը ուղղված են դեպի կյանք, դրանք նոր գիտելիքներ ստանալու ամենաէֆեկտիվ եղանակն են: Ու Շտայները ասում է, որ այն մանկավարժը, ով չի կարողանում ուսուցման պրոցեսում երևակայության ու զգացմունքի վրա ազդող նորանոր մեթոդներ գտնել այնքան էլ լավ ուսուցիչ չի:

Մյուս կողմից կարևոր է մարմնի , մտքի ու զգացմունքի ներդաշնակ ու կյանքի բնական փուլերին համապատասխան զարգացումը: Վալդորֆյան դպրոցներում ֆիզիկական պատրաստությունը և արվեստ/արհեստի ուսուցումը, միայն սահմանված չի ինչպես սովորական դպրոցներում, այլ իրականում կատարվում է, ու դրան մեծ ուշադրություն է հատկացվում:

Առայժմ այսքանը, վալդորֆյան մանկավարժությանը նվիրված մի քանի գիրք էլ ունեմ ցուցակում, կկարդամ կկիսվեմ

Շարունակելի

Գրքի էլեկտրոնային տարբերակը Ամազոն Քինդլի կարող եք քաշել այստեղից



Բաժանորդագրվիր բլոգիս նորություններին

Ես սոցիալական ցանցերում

Subscribe via RSS Feed      Հետևել տեսանյութերիս

Մուտքագրիր էլ․փոստդ

Գրանցվիր

Բաժանորդագրվի՛ր
Տարածիր 
Աջակցիր ինձ՝ տարածելով այս նյութը
Տարածել