«Կրիան» ծրագրավորման ուսուցանման մանկավարժորեն արդարացված գաղափարախոսություն է։ Կրիայի միջոցով ծրագրավորման հիմունքների ուսուցումը, ծրագրավորման հիմնական գաղափարները աբստրակտ ոլորտից տեղափոխում է ակնառու՝ երկրաչափական ոլորտ, ինչը հնարավորություն է տալիս իջեցնել ծրագրավորում սովորողների տարիքային շեմը։ Կրիան օգնում է նաև ավելի բարձր տարիքի ուսանողներին յուրացնել և կիրառել ծրագրավորման հիմնական միջոցները։
Պատմականորեն «կրիա» գաղափարախոսությունը և LOGO լեզուն ստեղծվել է MIT-ի արհեստական ինտելեկտի լաբորատորիայում Սեյմուր Պեյպերտի կողմից։ Սակայն հետագայում ստեղծեվել են LOGO լեզվի այլ բարբառներ, ինչպես նաև հատուկ ուսումնական միջավայրեր այլ ծրագրավորման լեզուների համար։
Սրանցից ամենահայտնիներն են k-turtle (տես նաև կրիայ), pyturtle , նաև իմ կողմից մի փոքր ձևափոխված js-turtle (տես նաև այս գրառումը) :
Ծրագրավորման խնդրագրքի խնդիրների այս շարքը կարելի է լուծել վերը թվարկված միջավայրերից ցանկացած մեկում։
js-turtle – ի ուղեցույցը տես այստեղ՝
https://hanumanum.github.io/js-turtle/index.html
կարելի է փորձարկումներ անել հետևյալ միջավայրում՝
https://codepen.io/anon/pen/BPjEXj?editors=0011
Հին դիտարկիչների համար օգտագործել այս մեկը։
https://drive.google.com/file/d/1juF0ggajMyI7ILjCBeKwEmMCTY6YH_Sd/view?usp=sharing
Դբա Լավը ։)